Pinarr35 RaYaRY 3 hafta 4 gunluk falan ogrendim 712 ydi ve gttkce yukselmisti ikizlerime hamileyim 4 aylik ilk betada zaten direk ikiz olabilir demisti doktor oylede.oldu
mor_menekse1 RaYaRY ilk 4 haftalıkken 7 binlere birsydi benim betaya bakmıyor bazen ikiz gebelık emin olmak için bekle bn ilk 6 haftayken tekti 9.haftada ikiz oldugu belli oldu 😁 çok şükür 🤲 istiyorsanız darısı başınıza inşAllah
RaYaRY K_k1905 Ben 4 haftalık olarak uygulamada gözüküyorum Perşembe kan verdim bugün sonucu aldım beta 1900 civarlarindaydi kendimde ikizim bu yüzden merak ettim
Sym20 8 haftaliken acile gittim öğrendim cift yumurta ikizi baata inanmadim bi kac gun sonra doktor randevum vardi canli canli görünce inandim😀
semranaksu283 RaYaRY beta önemli değil canım önemli olan kalp atışı ve kesesi benım 327 çıkmıştı 12. gün düşüktü değer yani şuan 2 sinide doğurdum :) hatta kızım için ilerleyen haftalarda kaybolur demişlerdi kesesi cok kücüktü
charlottececi RaYaRY 3+2 de 60 beta ile gebe oldugumu ogrendim suan 6+6 lar ama dun ulturasonda 7+1 ciktilar biraz onden gidiyolar insallah boyle devam eder 🥰 cift yumurta ikizlerim 🥰