Fatma_nur2101 Arkadaşlar bebek anne karnındayken 3320 ama doğum gerçekleştiğinde bebişimiz 2800 denildi böyle bişe yaşayan var mı olabiliyor mu
Zehra9616 Fatma_nur2101 ultrasona gore soyluyolar doktorlar ne kadar dogruysa artik iste benim ilk oglumda 3400 demisti dogurdum 4200 cikti dogru degil
FatihBatur Fatma_nur2101 ben 1 hafta önce 3000 denildi 1 hafta sonra 2500 doğurdum ulturason yanilaniliyor fazla eksik çıkabiliyor
mineirem Haftada 3100 gram denildi 3690 gram doğum yaptım 2 gün sonra olabiliyor canım düşük ve yuksek
Fatma_nur2101 patilibalik bi hafta sonra sezeryana giricem aynı doktora gittiğin bi tanıdığım var onda böyle Bi sıkıntı yaşandı benim bebeğim son kontrolümde 1600 gr dı şimdi 500 gr da eksik çıkarsa diye tedirginim açıkçası son kontrolüm 10 gün önceydi