AdenEva erken doğum riskim olduğunu bir kaç yorumda söyledim. Beni korkutan şey bu. Süreç normal ilerliyor olsa doğuma kadar kendini toplar diyerek Dert edinmezdim. Herkesin bir derdi var ve burda detaylı yazamadığımız ve detayı bilmediğiniz için bu şekilde bir yorum yapmış olabilirsiniz. Rabbim hepimizi sağlıkla vaktinde kavuştursun yavrularımıza.