Merhabalar , daha öncesinde 3 kaybım var biri kan pıhtılaşmasından kalbi durdu. 2. Gebeliğim dış gebelik açık amelyat oldum 3. Kimyasal gebelik bu 4. Gebeliğim.. Testte pozitif gördüm salı günü 853 olan betam perşembe günü 646 ya düştü perşembe gecesi 11 de yaptığımız testte 695 e geri çıktı bu şekilde olup sağlıklı hamileliği ileryelen var mı ??