rabiablginn hareketlerini hissetmek anlamında söylüyorsanız 22. Haftamdayım daha yeni yeni hissediyorum diyebilirim. Ama bebeğin varlığını manevi olarak hissetmekse canım kızım sağolsun 6. Haftamdan itibaren başlayan deliler gibi kusmalarımla kendini hep hissettirdi