Aycaaa571 Az önce sağlık ocağından deldim cinlerim tepeme çıktı kansızlığım var bir türlü yükselmeyen hamileliğimden beri demir hapı kullanıyorum çok yükselmiyor doktor daha önce de dedi şimdi de diyor bu kansızlıkla doğum yapamazsın diye sinirim bozuldu 😡
metehaninannesiii Aycaaa571 ne alaka bende de kansizlik var arada kan takviyesi yapılıyor tas gibi bebe doğurdum
FusunF Aycaaa571 napacakmışsın bebek içinde mi kalacakmış yanı ozaman başka seyler versin yukseltici ne saçma konuşmuş
Zehra9616 Aycaaa571 al veriyim sen yap deseydin saglik ocagina bosa gidiyoruz gercekten bos para aliyo ordaki insanlar
Yagmur34 Aycaaa571 aynısını saglık ocagı bana da dedi ilaçlarımı değiştirdi sonra kadın doğuma gosterdim sonucumu o kadar düşük değil dedi doğum zamanı yetersiz olursa besleniriz seni dedi sizde korkmayın damardan kan verirler
Aycaaa571 Yagmur34 ben dedim ki serum verin o zaman onun demir takviyesi çok yüksek olduğundan veremiyoruz dedi
1999luanne Aycaaa571 canım demir ilacını içerken yanında mandalina yemek kansızlığa iyi gelir diye duydum daha çok fayda edermiş ne kadar doğru bilmiyorum
Aycaaa571 1999luanne canım bende bilmiyordum doktor bey saolsun yeni dedi yoksa demicekti gelmişim son haftalara bana yeni diyor
Zehra9616 Aycaaa571 o aptal doktor yuzunden benim oglumun kalp rahatsizligi cikti hepsine nalet olsun insallah
MinikMucizeninAnnesi Aycaaa571 benimde kanım devamlı düşük çıkıyor. 33 haftalığım bu hafta kan iğnesi verdi bunda da yükselmez ise kan takviyesi yapacağız doğumda çok sıkıntı yaşarız dedi kendi doktorum😟
Aycaaa571 MinikMucizeninAnnesi banada sağlık ocağındaki doktor dedi ama hiç. Serum verelim kan takviyesi yapalım demedi