Kızlar 40ıncı hafta mı geçiyorum ne gelen var ne giden. Ağrı sancı sıfır hiç hamile gibi hissetmiyorum kendimi. Doktorum şansıma izine çıktı diğer gittiğim doktor ultrasonla bakmadan gönderdi iyice korkmaya başladım zaman geçtikçe tehlikeli oluyor değil mi 😔 birde devlet ne zamana kadar bekletiyor acaba