Hanımlar hamileyken kanal tedavisi ve dolgu yaptıran oldu mu interneten baktığıma göre 3 aydan sonra yapılabiliyormuş ben şuan 19+2 deyim normalde hamilelikten önce yaptıracaktım dişimi ama süpriz bi şekilde hamile kaldığım için yaptıramadım 1 haftadırda ağrısından duramıyorum bişey yiyip içemiyorum yaptıran var mı herhangi bi zararını gördünüz mü ? 😔