4+1 hamileyim. Biraz erken öğrendim. Bundan önce iki düşüğüm var . Sabah az bi kahverengi lekenlenmem oldu ve onunla birlikte mide bunaltısı kasık ağrısı oldu. Hemen doktora gittim Progestan vermişti onu ağızdan kullan dedi istirahat et dedi. Ayrıyetten aspirin kan sulandırıcı falan da kullanıyorum . Çok endişeliyim ama içimi ferah tutmam lazım . Bu şekilde başına gelen var mı ? Acaba yerleşmeye çalıştığı için falan mı lekelenme oldu 🤦🏻♀️