Mlkbrn Merhaba arkadaşlar 21+6 yım karın bölgemin sag üst köşesinde belli bir noktada agrı var neden olabilir acaba arada kaşınıyor da ama çogu zaman o köşede Bi agrı Bi batma hissi gibi bir şey oluyor sag üst köşede ufak bir alanda
Mucizem_211 Mlkbrn benimde öyleydi kaç kişiye sordum karın büyüdükçe çekiliyor dediler ondan mış bende 21+2 oldum hep serleşiyor ağrıyor
Mlkbrn Sekerhamuru09 inşallah ondandır ya bide 2 3 gündür ev işi temizlik yaptım kendimi yordum biraz hareketi de eskisi gibi degil azaldı biraz korkuyorum acaba bi sıkıntı mı var dye
Mlkbrn Mucizem_211 her yerinde de degil karnımın sadece sag üst köşesinde gögsümün 1 tık altında diyim artık ufak yerde agrı oluyor ve arada da kaşınıyor 2 3 gündür ev işi yaptım kendimi biraz yordum hareketinide eskisi gibi sık sık hissetmiyorum korktum acaba bi sıkıntı mı var dye
Sekerhamuru09 Mlkbrn içinizi ferah tutun inşallah öyle kötü bişey değildir o haftalarda oluyo çünkü yine de yormayin kendinizi inanın ev işi bitmiyo olan size oluyo geç anladım şimdi saldım iyice kendimi😀
Mlkbrn Sekerhamuru09 aynen öyle valla ya yapsan gene aynı misafir gelecek dye üst üste yaptım ama artık eskisi gibi yormam insan sonradan anlıyor kıymetini