Sekerhamuru09 Kızlar günaydın bugün randevum var 38 haftalık olduk geçen hafta nstye girdim sancı falan çıkmadı bu hafta çatı muayenesi olur mu acaba öyle kurbanlık koyun gibi bekliyorum neyle karşılaşcam bilmiyorum 🙄 Allah bekleyen herkesin yardımcısı olsun🙏🌸
Selcans Sekerhamuru09 bende 37+5′im. İki haftadir nst yapiliyordu, sanci sifir ama haftaya artik çatı muayenesi yapilacak 🤗 36 ve 37 de de yapanlar oluyormus, sezeryan dusunmuyorsaniz ve ozele gidiyorsanız bu hafta kesin yaparlar diye düşünüyorum 🌸
Tuba0621 Sekerhamuru09 canım ben de 38.haftamda çatı muayenem oldum.. Doktor söylemişti zaten 38 de yapacagını.. Sana söylemedi mi doktorun? Özele gidiyorum ilk gebeliğim benim de.. Sen de özeldeysen yapar bence doktorun bu hafta
Meryeminannesi1- Evet yüksek ihtimalle yapar doktorunuz 3 sn lik bişey hiç korkacak bişey yok emin olun kanama falan ağrı acı çok abartılıyor bende çok korkuyordum şimdi daha net sonuç veriyor diye kendim isticem 39+1 deyim 37 ve 38 de muayene yaptı doktorum
Sekerhamuru09 Meryeminannesi1- ay evet ya görüyorum burda bazen çok kötü anlatanlar oluyo insan etkileniyo ister istemez çok sağolun rahatlattı bu biraz😍
Sekerhamuru09 Selcans normal istiyorum canım özeldeyim ben kendimi hazırlayayım bu fikre o zaman 🙂 sizde sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🌸
Selcans Sekerhamuru09 cok tesekkur ederim canim insaallah gönlümüze gore olur 🌸😇 muayeneden ciktiktan sonra da bilgi verir misin rica etsem nasil gecti 🙈
Sekerhamuru09 Yalcnnaysgll bugün olurum o zaman bende çok teşekkür ederim canım ilk gebelik tecrübesizlik işte 🙈
Sekerhamuru09 Yalcnnaysgll çok teşekkür ederim sizinde sağlıkla gelsin inşallah su gibi geçsin bu günlerimiz 🌸
Sekerhamuru09 Tuba0621 normalde her gittiğimde bi daha ki kontrolde ne yapilcak söylerdi bende kendimi hazırlardım bilerek giderdim ama geçen hafta söylemedi canım ya o yüzden bilemedim burda da görüyorum bu haftalarda girenleri hazırlıksız yakalanmayayım dedim
karauzumannesi Sekerhamuru09 ben bugün 37+4 oldum yani gerçkten bu mu dedm bu kadar mı catı muayenesi bu mu dedim hatta evet dedi sn sürmüyo cinsellik daha cok acıtıyo o kdr acısızdı
karauzumannesi Sekerhamuru09 evet aynen o benımde kaybım olmustu acıklık muayenesi yapıolardı oymus catı muayenesi
Sekerhamuru09 Selcans canım oldum bugün açıklık yokmuş henüz hiç acı hissetmedim yani ilişki sırasında olan kadar çok basit bişey sana da fikir olsun korkma sakın 😊