RaYaRY Kızlar 4 haftalik gebeyim betahcg degerim böyle çıktı normal mi 1979,28 ve ben ikizim bu degerlerden anlaşılıyor mu
Sevdenurr96 RaYaRY Degerlerden pek anlaşılmıyor canım bazı kadinlarin vücudu beta degeri fazla salgiliyormus ondan yüksek çıkıyormus ama yine de Kesede daha net anlarsiniz