Arkadaşlar kalcam da aşırı ağrı var sebebi hamilelikte odem die geçiyor bi tıp adı var yani ama ben şimdi bu kalça odemini nasil atarim acabaa, normalde ayaklarım şişiyor ama artık hamilelgi unuttum kalcam cok ağrıyor yürüyemez duruma geliyorum yardımcı olurmusunuz