Benimde adet sancısı gibi kasıklarım ağrıyordu sonra erken gebelik testi yaptım pozitif çıktı bir kaç gün gecikince normal test yaptım pozitif çıktı 😌 3. Aya kadar hep adet olacakmışım gibi ağrım oldu doktorum rahim büyüdüğü ve kendini hazırladığı için ağrıların normal olduğunu söylemişti şimdi 23. Haftadayız nadiren ağrılarım oluyor