Syh__ bana 20 ci haftalarda oldu galiba 24 falandı hatta. Arabada birden nefes alamamaya başladım gece pencere açık olmadan nefes alamamaya, çok korkutucuydu sanki nefessiz kalıp boğulacağım hissi, kapalı alan korkuö var sandım sonra kuzenim psikolog onunla konuştum, bir nefes tekniğinden bahsetti onu yaptım ve etrafımda da gebelikte bunu yaşayanlar varmış ayrıca karın büyüdüğü için de nefes almak Zorlaşıyormuş . Bunları öğrenince içim rahtladı. Kuzenim de sen panik olunca normalde nefes alıyorsan bile o an beynine nefes alamıyorum diyorsun ve cidden nefes alamamaya başlıyorsun . Her şey sende bitiyor gözünü kapat ve en hızur bulduğun yeri hayal et demişti o şekilde bir iki haftada kendiliğinden geçti. Uzun zamandır yaşamıyorum tekrar ve daha bilimsel bakıyorum