Bsr_dalli Kızlar günaydın 37 haftaligim bugün doktora gittim bebeğin suyunda azalma var dedi sezeryan olabilirsin dedi bu durumu yasayan var mi çok korkuyorum
34Kubra Bsr_dalli yaşamadım ama son haftalarda azalmasında sıkıntı olmaz demişti ebe ve doktorum. Benim de sızıntı olma ihtimali vardı .
Bsr_dalli 34Kubra insallah ya cok canim sıkıldı çünkü bu zamana kadar normal doğum demişti doktor ona hazırlamıştım kendimi