ZeynepKeke Bizim kız biraz aceleci cıktı kızlar :) 35e 1 gün kaldı ama kontrole geldiğimizde nst’de sancı ckktı. 1 gün önce gaz sancısı olabilir mi diye postta birkaç arkadasla konusmustuk meğerse kasılmaymıs doktorda sasırdı gaz sancısı gibi hissetmissin ne iyi dedi:) serum bağladılar idrar yoljnda enfeksiyon varmıs antibiyotik ve 3 tane adalat ictim. Böyle olup erken doğum yapan var mı ?
Ayse1608 ZeynepKeke Ben daha 29.haftamdayım geceleri uyuyamıyorum resmen ya erken gelirse felan diye 🙈 Haftan çok erken değil canım 1-2 hafta daha dayanırsın inşallah
Damla6606 ZeynepKeke sancın kaclarda cıktı canım bende 34+4 haftalıgım açılma yok ama sancı 50 yi 60 ı gördü
Yaseminkaya ZeynepKeke cankm ben 32+6 haftalikkn dogun yaptim erken dogum riskimden dolayi. Sancisiz gittim ve kendi sancimla normal dogum yaptim dikkat et
Umut_umut Ben de aynı sebepten ötürü yatıyorum. Enfeksiyon hariç. Benim sancılarım 90-100 çıkıyor. 34+0 ım. Yatınca geçiyor merak etmeyin. Doktorunuz demiştir hareket etme diye daha önce de olmuştu 25. Haftada yatınca geçti. Adalat da verdiler onu içiyorum. Size onu da vermedilerse korkmayın inşallah.
ZeynepKeke Böyle olup yinede yerinde duramayıp gelen bebiş var mı onu merak ediyrum keske biri cebap yazsa