MommyTeacherandHappy Kan değerlerimdeki sıkıntı nedeniyle bugün kombine sezaryen olacağım annelerim..Umarım her şey yolunda gider çok heyecanlı ve endişeliyim.. 36+6🙏🏼
fyznrilter MommyTeacherandHappy rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip eylesin. Moralinizi yüksek tutun hiç bir şey olmaz Allah’ın izni ile. Demekki sizin için hayırlısı buymuş 🤲🏻🌸
ilkgozagrimhavinim MommyTeacherandHappy bende kızımı 36+3te kucağıma aldım. Sıkıntılı bi hamilelikti. Ama gelişim geriliği vardı 34 haftalık gibi doğdu. Birlikte taburcu olduk🙏🏻
Melishilal MommyTeacherandHappy MommyTeacherandHappy herşey yolunda gıdıcek hıc merak etme guzel anne ❤️ Allahım sımdıden sağlıklı analı babalı büyütsün 👶🏻 Bızım de 4 gun var sezaryen olucaz bakalım 🥰
MommyTeacherandHappy Melishilal ilkgozagrimhavinim ilkgozagrimhavinim maşallah maşallah 🥰 darısı bize umarım
MommyTeacherandHappy Melishilal Hepimiz sağlıcakla kavuşalım inşallah 💗💗 o zaman haftaya bebişlerimize kavuştuk postunda buluşmak dileğiyle tatlı vee pozitif anne🌸😍teşekkür ederim
Kilic95 MommyTeacherandHappy pazartesi bende mecburi sezeryan olicam allah seni de saglikla yavruna kavustursun