Anniii hiç mi haraket yok biseyler yiyip uzandiginda elin karninda beklediğinden ufakda olsa kıpırtı gelmiyor mu bizde ayni haftadayiz gecen gün iki gün benimki de aynı gün içinde haraketlerini hissetmedim ama aklıma geldikce uzandım hep baktım kipirtiyordu bende bu haftalarda normal diye düşündüm daha hissedemeyenler bile var diye sen kendini iyi takip et belki ediyordur ama çok minik haraketlerle birde gündüz yogunsan biz haraket ettikçe onlar uyuyormuş uzandigimizda veya gece durgunlasinca haraketleniyorlarmis bu haftada