oguzweannesi 23 haftalık hamileyim bir kaç gündur bu tür ağrılarım var orta şiddette daha dün doktora gittim sorun yok olabilir dedi sizler de yaşadınız mı acaba napmam lazım azaltmak için . 😞
Smilend oguzweannesi 17+1 deyim ve ciddi kuyruk sokumu ağrım var ben de önümüzdeki hafta dr a gidince söylücem 🥺 fazla oturunca daha kötü oluyo yürütmüyo 😢 bebeğim erkek acaba ondan mı bulantı bitti bu başladı
Bbcln2913 oguzweannesi sırtını dayayarak uyumalısın ben öyle atlatmıştım. Ama kötü bir haberim var eğer sezaryen doğum yapacaksan bel ağrısını hat safhada yaşıyorsun bazı günler ağlamıştım bile.
AlpAslanbabysmom Mom125 erkek olduğundan mı bilmiyorum 26. Haftada 3 gündür şiddetli bel ağrısı çekiyorum doktor osteocare verdi geçecek inşallah bekliyorum 👀🤦🏼♀️
oguzweannesi Mom125 evet cinsiyetimiz erkek 💙 dayanılmaz ağrılar yaşıyorum hamilelik başlarından beri doktor normal diyo herhangi bir riskim de yok ama bir türlü çözüm bulamadım bu ağrılara
oguzweannesi AlpAslanbabysmom benimkide erkek demekki erkek çocuklarina hamilelikte olan şeyler çünkü kime sorsam veya söylesem cinsiyeti erkek mi diye soruyor anlıyorlar yani
Avbmert38 Ben de erkek bebek bekliyorum..kuyruk sokumum ve belim o kadar agriyor ki 28+6 dayim. Bir de geceleri bacagima kramp griyor ölücem saniyorum.
Aysckzgnc 15 hafta olmama rağmen kalçamda öyle bi ağrı oluyo ki uzanırken falan pozisyon değiştirmeye kalkarsam kalıyorum öyle, kas ağrısı mı, kramp mı ne tam anlayamadım ama içerlerden biyerler kasılıyo
oguzweannesi Sinemokcu verdi 2_3 gün kullandım ama yan etkileri olduğu için bırakmak zorunda kaldım o biraz iyi geliyordu
Mom125 oguzweannesi banada öyle kuyruk sokumum çok ağrıyo dedim geçmişte düştünmü dokular gevşediği için ağrır falan dedi ilaç vs vermedi çekiyorum bende 🤰🏻
AlpAslanbabysmom oguzweannesi 23. Haftaymış göstermedi mi cinsiyetini 😯 ben 14 te öğrenmiştim oğlumu🙈
anneyimmm_ Dr magnezyum yazıyor bunun için, ayrıca sade soda tüketin mutlaka ama içeriği yüksek magnezyum olanlardan, Kızılay Erzincan en yüksek onu bulamazsanız Beypazarı
oguzweannesi anneyimmm_ Beypazarı var onu aldım içmeye başladım magnezyuma tekrar başladım biraz olsun rahatlarim inşallah 🤱
oguzweannesi AlpAslanbabysmom yok öğrendim 12. Haftada gösterdi cinsiyetini oğlum olacak Allah’ın izniyle 🤗 demekki erkek çocuklarında oluyor demek istemiştim 🤱