benbebegiminannesiyim PPAP-A ikili 603.4 böyle çıktı kafayı yemiş durumdayım sonuç nasıl anlamış değilim bna yardımcı olurmusunuz lutfen
Gurumisevda benbebegiminannesiyim ona odaklanma canım bendede 290 çıkmıştı kırmızı duruyor diye kafayı yemiştim ama onu oranlıyorlar labaratuardan aldığın rapor önemli olan
benbebegiminannesiyim Gurumisevda Ohh çok şükür e nabız dan böyle gözükmüstu acaba bune diyerekden bayabi araştırdım bı nebze olsun rahatladim
Gurumisevda benbebegiminannesiyim aynen bende kırmızı görünce çok korkmuştum onu belli bir orana bölüyorlarmış mesela hamile kadın sayısı ile toplam ölçülen değerin Ortalaması gibi birşeyler okumuştum ne kadar doğru bilmiyorum ama bende araştırdığımda bulamadım pek İnsan kırmızı görünce korkuyor
Sibel_l3 benbebegiminannesiyim e nabizda gözükmüyor rapor, ikiliyi yaptırdığıniz hastaneden alın doktora gösterin
Sibel_l3 benbebegiminannesiyim tam hatırlamıyorum, ama raporu elimde aldığımda kendimde inceledim açık açık yaziyordu herşey düşük riskli diye normal gebelik diye ,