yunusemreninannesiii Kızlar 18 haftalık gebelikte bebegın haraketlerini cok mu sık hıssederız ben dün cok hıssetmedım bir de normal mi 😞
gamzosgamzos yunusemreninannesiii gayet normal canım benim 2.gebeligim 16.haftadan beri hissediyorum 18+2 olduk 1 gun cok hareketli oluyor 2 gun cok sakin ilk kızıma hamileykende oyleydi 24 25 .haftaya kadar sonra duzene girmisti 😊
mathildaa yunusemreninannesiii 25. Haftaya kadar pek düzenli hareket bekleme canim normal. Bazi gun hissedeceksin bazen 1 2 gun hissetmeyeceksin vs
Rabia123 Bebek henüz çok küçük ve hareketlerini her an hissedeceğiniz kadar büyüklüğe ulaşmadi. Çok normal yani hissedememeniz 25. İnci haftalardan sonra daha çok hissetmeye başlıyacak siniz.
yunusemreninannesiii Rabia123 iki gün önce cok hareketliydi dün hiç hissetmedim gece bile kötü rüyalar gördüm insan uyumadım resmen 😢