Didem19 11 de doğuma aldılar 12 de çıktım bebeği 1 de getiriler. Doğum şekerim vardı o da bebeği etkiliyordu. O yüzden biraz kontrol etmişler. Ayağa kalkıp yürümek en kolayı korkmasın kimse ❤️ Gaz sancısı çok ağrı yapıyor. Bir de şuan oğlum meme tutmuyor😕 silikon meme ucu aldık onunla çok az emdi. Açlıktan devamlı ağlıyor. En son biraz mama verdiler bakalım ilerleyen zamanlarda nasıl olacağız