Elisakusunannesi Merhaba kızlar ben 30+0 haftalık hamileyim 3 gün önce doktora gittim. Doktor bebeğim de gelişme geriliği olduğunu söyledi 3 haftalık kilosu 1.144gr baş boy kol uzunluğu haftası ile uyumlu lakin karın çevresi küçük şeker tansiyon normal sevıye de çok canım sıkılıyor bunun yanı sıra bebeğimin bağırsağında tıkanıklık tesbit edildi. Doktorum erken doğum olabileceğini söyledi kontrollerimi sıklaştırdı dizinde başınıza böyle birsey geldi mi yardımcı olur musunuz? Bebeğinize kilo aldırmak için neler yaptnız çok korkuyorum ona birsey olacak dıye😭😭😔
Ozlem2904 Elisakusunannesi benim bebegim 2 hafta onden gidiyo iri olcak diye dr um üzümü yasakladi bana üzümü birakinca haftasina döndü. Gecen a101de gormustum üzüm halen var. Normal taze uzum tuketin bol bol
Ebrk Elisakusunannesi bir arkadaşıma parmakları yok dedi sağlıklı doğdu çocuk,diğer arkadaşıma bacakları kısa dedi engelli dedi sağlam doğdu şimdi bende 4 lü tarama testi yaptırdım otizim olma riski çıktı teslerde ama detaylı ultrasonda herşey normal moral bozukluğundan başka bişey değil canım sağ sağlim kucağımıza almayı nasip etsin allah🤲
Lokumunannesii Elisakusunannesi süt kaşar bol kuruyemiş yiyin mutlaka özellikle nesquikli süt için kilo yapıyor bebeğe
HollyMolly Allah’ın izniyle gönlünü ferah tut. Muz,süt,ceviz,kaşar peyniri, bulgur,yumurta bebege yaratan besinler. Mümkün olduğunca bu besinleri tüket bakalım. Bir de maden suyu iç her gün.
Elisakusunannesi Ebrk amin canım hepimiz inşallah hayırlısı ile sağlıklı bir şekilde kucağımıza alırız. Benim arkadaşıma da çocuğun kalbinde delik var otizimli falan demişler doğum yaptı çok şükür gayet sağlıklı inşallah bizde sağlıklı bir şekilde zamanında kucağımıza alırız