gonulcelen ben bu hareketler konusunda o kadar tecrübezisim ki hatta bi ara doktora bile gittim bebeğim kasiliyor diye meğer poposunu ayağını filan dayiyomus doktorum kasılma olsa karnın komple sertleşir demişti ama bolgesel olarak sertlesiyosa o bebektir bi yerlerini dayiyodur demişti. Şimdi de hareketlerde azalma olunca endiselendim ama belki büyüdüğü için yeri daralmıştır diye kendimi teselli etmeye çalışıyorum