Deletedmom4548454 Yumurtlamanın 12.günü bugun test yaptm yine negatif bu sefer cok inanmstm olacagına. Her ay hayal kırıklıgı yaşamaktan yoruldum😔 her ay yıkılıp sonra kendimi toparlamaya calısmaktan bıktım. Sorun yok dedi doktor ama olmuyor bebek. Çok istiyorm her seyden cok istiyorm evlat sahibi olmak😔bir süre uzak kalmak en iyisi olacak sanırım kafa dagıtıp aklımdan cıkarmam lazım. Insallah pozitif oldugunda buraya sevincimi yazarım o zaman hayat yeniden başlar…
Baharozdemir Deletedmom4548454 benim 4 uncu gebeliğim yaşayan bi oğlum var. İnan aklından çıkardığında farkında ve o fikri unuttuğunuz hamile kalacaksın zaten gör bak. Ama bu arada folik asit propolis kullanmaya devam et. Güzel hbr alalım ins
Humeyrakrtl64 Deletedmom4548454 Allahh gönlûne göre versin insallahh inancini kaybetme hiccc ben kacccc kereelerr test yaptigimi hatirliyorum eczaneyi zengin ettik resmen Allah nezaman verirse ozaman oluyo iste sen naparsan yap yeterki inancini kaybetme Allah yardimcin olsun
Happykariner Deletedmom4548454 2 senedir aynı şeyleri yaşıyorum. Ama iğnenin 12. Günü test yapmıyorum adetin gecikmesini bekliyorum lütden sizde hayal kırıklığına ugramamak için öyle yapın. Stres bütün hastalıkların habercisi. Ayrıca doktorum yürüyüş yap diyor bana sizde elinizden geldiğince bolca yürüyün. Rabbimden umut kesilmez. Olmadı aşılama yaptırırsınız çok pahalı bir işlem değil maksimum3 -4 bin gidiyor sıkıntı da yokmuş ilk denemede tutar inşallah. Bizde eşimde harekette sıkıntı var bir kaç ay tedavi olacak düzelmezse aşılama yaptıracagız. Tıp çok gelişti herşeyin bir çözümü illaki var kafanızı rahatlatın lütfen
Belirlenmedi Deletedmom4548454 canm hayırlı cumalar inşallah sana bir umut olurum. Bizimse korunmasız ilişki de olmuyor du. Doktorlar hiç bir şey yok zamanı var diyordu ama insan istiyor işte. Bende doğal çözümler denedim…. İbrahim saraçoğlunun soğan suyu kürünü denedim 15 gün sonuç pozitif oldu…. Bazılarında etki etmiyor ve ben macun kullandım bitkisel karşışım ondan da sonuç aldım dilerim inşallah sizede vesile olurum. Dua ve sabırla inşallah rabbim tez vakitte isteyenlerin kucağını doldursun❤️
Deletedmom4548454 Baharozdemir rabbim bagıslasn insallah acısını göstermesin bana da nasip olsun umarm. Zaten hep sınadı rabbim hep sabırla bir seyleri elde ettim insallah cocukta öyle olmaz cünkü cocuk en hassas noktam dedim onda da sınıyor insallah bu sınavı gecerim hayırlı haberler veririm canım❤️
Deletedmom4548454 Humeyrakrtl64 Rabbimden en hayırlı zamanda en hayırlısını istiyorm hep öyle dua ediyorm ama sonra yine olmadı diye üzülüyorm cocuk cok istiyorm. Tv de falan görüyorm mesela döven yola bahceye bırakan Allah bildiği gibi yapsn onları. Onlara veriyor rabbim ama umutla bekleyene vermiyor bu da bir sınav 😔
Deletedmom4548454 Happykariner insallah canım benim bende hem biraz kilo vermek adına hemde borçlarm var onları tutayım diyorm oruca baslayacam bu ay adetten sonra. Insallah vakti gelince versn rabbim dua ederim bol bol hem. Rabbim tüm isteyenlere nasip etsn cok sagol yazdıgın için❤️
Bfduam Happykariner Klomen tedavisi mi oldunuz? iğne ovitrelle sanırım,kaç gün sonra doğruyu gösteriyor (ondada hcg olduğundan yaniltabiliyor) Bende bu gece vurulucam nasıl belirtiler oluyor?
Deletedmom4548454 Belirlenmedi insallah hayırlı zamanda gelir canım benim bende deneyim umarm bende de işe yarar stres cok büyük sıkıntı bunu biliyorm 😔
Happykariner Bfduam daha önce iki kez klomen tedavisi oldum biri sadece klomen kullandık doktor iğne vurmadı o ay gebelik oluşmadı. Üstüne diğer ay klomen kullandım yumurtalarım 21 mm oldu hemen iğne yaptı o ay negatif oldu. Bu söyledim haziran temmuz ayıyydı. Sonra ben ara verdim tedaviye bu ay çok iyi bir doktor buldum . o da klomen yazmadı ama adetten sonraki 12. Gün iğne yaptı ilişki günleri verdi. Şu an iğnenin 6. Günü sırt agrısı kasık agrısı full devam ediyor. Test yapmak için adeti beklerim. İğnenin kendi belirtileri var mesela kasık agrısı var bende hele 10 15 dakka tempolu yürüyeyim iyice sancı yapıyor belime vuruyor agrısı başka etkisini yaşamadım
Bfduam Happykariner Bende bu gece çatlatma olucam, göbekten yapılıyor di mi? inş bu ay sonuç alırsın kuzum güzel haberlerinide alacağız 🤲 Dr sıkıntı deemişti hamilelik tedavisinde?
Happykariner Bfduam ilkine bana koldan yapılmıştı bu kez göbekten yapıldı canm güzel haberler alalım inşallah
Dilara69 Deletedmom4548454 benimde 12.gun negatif:( bir umut yarını bekliyorum sonda Bende pes edeceğim, herkes beklemediğin anda olacak diyor
Deletedmom4548454 Dilara69 ahh canım cok iyi anlıyorm seni herkesten bu sözü duyuyorm bende ama kafa dagıtamıyorm aklımda sürekli var eger öyleyse sonsuza kadar atamam aklımdan. Nasıl olacak bilmiyorm çok agladm bugun isteyince olmuyor bırakmak lazm gercekten😔
Dilara69 Deletedmom4548454 zamanı geldi sanırım bacım ama ağlama bence…düşük yaptım 8 ay önce hayırlısı daha önemliymiş hamile kalmaktan anladım çok zorduu
Miniktirtil Kiyamam sana seni öyle iyi anlıyorum ki bende nisanda düşük yaptim onun psikolojisi derken ondan sonra her ay her ay deneyip negatifi gormek beni öyle üzdü ki çok yorgun hissediyorum hevesimde kırıldı ama diyorum Allahtan ümit kesilmez bunların hepsi imtihan elbet Rabbım gönlümüze göre verecektir. Diliyorum sağlıcakla bizlerde bebeklerimizi kucağımıza alalim🤲
Deletedmom4548454 Miniktirtil canım benim amin insallah rabbim gönlüne aydınlık huzur versn yeniden evlat sahibi olursun insallah 🙏😔
Deletedmom4548454 Dilara69 haklısın o daha zordur canım yeniden insallah bir melek ile doldursun rabbim karnımızı dualarımdasn artık🙏❤️
Masal105533 Deletedmom4548454 ben bir yıl boyunca haftada iki kere test alıyordum eczacı beni görür görmez test uzatıyordu söylemeden bak şimdi 28 haftalık hamileyim sabret kuzum allah büyük 🙏❤️🙏
Miniktirtil Deletedmom4548454 Amin canım hepimiz sağlıcakla bebeklerimizi kucağımıza alalım tez vakitte insallah 🤲