Cnblt Rabbım kucağını boş bırakmasın en yakın zamanda sana hayırlı bir evlat nasip etsin inşallah canım bende ilk zamanlar çok düşündüm çok kafama taktım hep adetim gelmeden 3 4 gun önce test yapardım sanki hamile gibi belirti yaşardım 3 ay olmadı 4. Ayda rabbime dua ettim sen hayırlısını bilirsin dedim eşimde takma kafana Allah verir elbet zamanını bilir dedi o ay hiç takmadım kafama ne yumurtlama zamanıymış ne pozisyonmuş hiççç sonra reglim 5 gün gecikti hala test yapasım yoktu regli olacak gibiydim ki eşimin ısrarı üstüne yaptım gebe olduğumu öğrendim. Bu hayırlı günde gebelerin de duası kabul olurmuş Rabbım sana inşallah en yakın zamanda evlat nasip eder canım isteyen herkese nasip etsin bu güzel duyguyu kimsenin kucağını boş kalmasın inşallah ❤