Naresii of ben de beğenmiyorum, cildim de çok kötü oldu, kimyasal diye maske de yapmıyorum, bi de hava değişiminden soyuluyor heralde. Sürekli evde olduğum için sanırım daha çabuk terliyorum, duş da alıyorum ama yine de kendi kokumdan rahatsız oluyorum. Göbeğim çok geç çıktı, önceden niye çıkmıyor diyordum, şimdi dana gibi oldum diyorum. Benim de 38 gün kaldı doğuma, inşallah doğum sonrası da salmam:( bi de kışa gelmesi kötü oldu, 3 ay daha evdeyim sanırım:/