40haftalık gebeyim bebeğim doğum kanAlına yerleşmiş sadece alt karın bölgesinde ağrım var bildiğiniz kilot kısmında sanki oradaki kemiğe bıçak dayamışlar gibi hissediyorum bacaklarımı kapattığımda acı artıyor bunu yaşayan var mı neden oluyor acaba sanki kemiğim kırılacak ama başka bir yerimde ağrı acı yok ne belim de ne kasığımda hiç bi yerimde ağrı yok yalnızca orta kısımda var 🥺