Zub34 17 haftalığım ara ara ve sık tekrarlayan sol kasığım ve soll karnımın içinde iğne batırır gibi bıcaksaplar gibi ağrı var korktum ilkkez böle oldu regl ağrısı gibi değil gaz sıkışmasıda değil bişi sokup çıkarıyolar sanki normal değil gibi sanki ?
Mehtap_93 Zub34 kasık ağrısı yaşamanız normal bende çok çektm sol kasık ağrısı bazen kistler oluyo onlar ağrı yapıyo bende vardı sol kasığmda sonra kendiliğinden geçti belki sizinde öyle bişey olablr ya da rahim büyüdüğü için kasıklara baskı yapıyodur ayaklarınızı karnınızı sıcak tutmaya bakın üşütmeyin hiç
Zub34 Mehtap_93 inşallah öyledir çünkü çok tedirgin etti zonk zonk sabaha kadar valla aklıma kötü şeyler geldi hep