Sehnur Kızlar kaka yapamıyor diye post açmıştım saat 1 buçukta kakasını yaptı 3 e doğru yine kalktı emzirdim altına bakayım dedim yatırdım ağzından balgamlı kan aktı şuan yoldayız hastaneye gidiyoruz ama korkuyorum acaba neden olabilir yaşayan var mı
Tatlisanneadayi Sehnur bi bilgim yok ama çok merak ettim lütfen haber verinn inşallah önemli bişeyi yoktur bebişinizin 🙏🏻🙏🏻
Mehtap_93 Sehnur inşalah kötü bir şey yoktur acaba ağzının içi kanamış olabilir mi yoksa içten mi geldi
Sehnur Mehtap_93 içten geldi ağzının içinde bişey yok çünkü hiç bi acil de bakmıyor ya çıldırcaz çocuk doktoru yok Düzce de
Sehnur Selingg hayır kafayı yemek üzereyiz Düzce de bitane doktor yok sözde araştırmaya çocuk acil var diye gözüküyor ama bitane personel yol kapatmışlar atamadığımız yer kalmadı kendi doktoru da telefonu açmıyor
Mehtap_93 Sehnur yok artık ya bu nasıl vurdumduymazlık bu satte bi bebeğe acil bişey olsa napacak bu insanlar sinir oldum
Sehnur Mehtap_93 biz çıldırcaz atamadığımız yer kalmadı bitane çocuk doktoru yok bide acil den gevşek gevşek konuşuyorlar lan geldi diyoruz biz napalım diyorlar eşim zor tutuyor kendini
Sehnur [silindi] doktor bulamadık ki şimdi gelmiş doktorlar bu saate kadar bekledim başında şimdi hastaneye gidiyoruz
Clmsnsr Canım çok geçmiş olsun inşallah bebeğin iyidir müsait olduğunda bizede yaz merakta bırakma dualarımız seninle
Selver07 Bi arkadaşın bebeği de kan kusmuştu doktor anne sütünden geldiği çıktığı olabiliyormuş inşallah öyle bişeydir 🙏🏻 geçmiş olsun 🤲🏻