nvn-mutlu Handan_65 şafak 14 🥰💙 Günler azaldıkça hem zaman çabuk geçsin istiyorum hemde endişeleniyorum ilk gebeliğim acaba nasıl olur yapabilir miyim düşüncesi içimde hep
Handan_65 nvn-mutlu Az kalmış yaparız canım nıye yapmayalım bn şimdiden heyecan yaptım 🥰 kıyafetleri ne zaman yıkıyacaksınız ben 32 haftada düşünüyorum gec mi olur
nvn-mutlu Handan_65 inşallah canım Ben 30. Haftama girmeden hepsini yıkamıştım canım sonradan zorlanırım diye ama iyi ki de erken yapmışım şuan çok zor olurdu benim için
Eymen72 Handan_65 şuan yatakta oturmuşum öyle ne Zamn sabah olacak diye sabh oluyor akşam olsun diyorum yani zamnn gecmiyor durmuş sanki. Geçen hafta gittim 2 cm açıklık var dedi doktor ama ne gelen var ne giden hiç bir belirti yok çok stresliyim
Handan_65 Dlkkoge Herkesin bu saatte uyanık olması peki 🤣🤣😍 Eşimin horultusu oturma odasına kadar geliyor Gidip ağzına vurasım var 😅😅😅😅
Handan_65 minnosannesiii Bazıları doğum yapmak için sıcak nsuyun içinde oturuyorlarmıs elle yerleri siliyormus plates topuna oturuyormuş denediniz mi gwrci bebişler istese gelirler dimi
Eymen72 Handan_65 vallah ya sorsan onlar gariban. Onun yüzünden uykusuz kalıyorum. Bekarken sevmediğim bütün huylar sende mevcut diyorum 😀
Handan_65 Eymen72 Genelde öyle oluyor ya nefret ettiğim huylar eşimde mevcut yavaş hareket eden insanlardan nefret ederim Eşim cidden beni delirtiyor
Eymen72 Handan_65 evet umursamaz ne desem tamam der ama yapmaz. Rahat biri. Kıskanç değil yalan çok konuşur. Borç yapmayı çok sever. Çapkın. Uyurken horlar. Yemek yerken ağız şapurdatir. Pasaklı. Dağınık. Ne ararsan var yani 🙊🤦