AyssssK bende öyleydim 34+4 oldum iki gün adet sancısı gibi sancı çektim hiç gecmiyordu belim ağrıyordu birşey demedi bebek iyi dedi kortizon iğnesi ve B12 iğnesi verdi günlük vuruluyorum erken gelme ihtimaline karşı bebeğin ciğerleri gelişsin kuveze gitmesin diye . Bakalım inşallah erken olmaz korkmayın sizde sizin sancılar nasıl ha birde doktorum dedi ki bu haftalarda yatman lazım iş yapma çok yorma kendini strese girme dedi onlardan da oluyormuş