Okaradeniz ana kucağı bence gereksiz aldık chicco markalı hiç durmuyor içinde belki küçük olduğu için. Ama 4 moms’ı bugün gidip alıcam çünkü onu sevdi mağzada oturttum içinde durdu ve içinde uyuyacağını da düşünüyorum. Gazlı bebeklere iyi geliyormuş bizimki de gazlı arabada çok iyi uyuyor sallandığı için 4 momsta öyle. Evet çok pahalı ama inanın 1 saat uyumak için veririm :) ama doğduktan sonra alınacak bir şey çünkü bazı bebekler içinde durmuyormuş. Ama diğer anakucakları bilmiyorum gerekli mi bizim ki içerde öyle duruyor