Benim 3 3 bucuk cm acklgm vardı 15 gün hastanede yattm sancılarım gecti acklk ilerlemedi doktor bugün taburcu etti evime geldim ve yarım saattir inanılmaz bir agrı var ama gaz sancısı mı dogum sancısı mı böbrek agrısı mı asla cözemiyorum yarım saattir bu dogum sancısı olabilir mi böbreklerime dogru bir agrı var lavaboya cıktım 2 kez ama asla gecmiyor korkuyorum :( bu arada 33 haftalkken dogum baslamıstı durdurdular suan 35+1 im esime de söylemedim panik yapmasın diye emin olmadan bisey demek istemiyorum.