gazetecianne Kızlar doğum yapalı tam 1 ay oldu. Doğumdan beri kanamam azalmıştı ta ki bugüne kadar. Bugün kanamam başladı regl gibi tekrardan. Emziriyorum da regl mi oluyorum yoksa lohusaljk kanı mı geliyor acemiyim aydınlatır mısınız?
yasemiinorhn gazetecianne valla tam bilmiyorum ama sütten kesilene kadar regl olmazsın diye biliyorum eğer emziriyosan o lohusalık kanıdır sanmam regl olacağını 🤷🏻♀️