Arkadaşlar bebek doğum belgesi hastanede veriliyor mu? Yoksa verilmese dahi sisteme nufüs müdürlüğünün otomatik düşüyor mu? Çünkü 20.11.2021 de sezeryana girsem cumartesiye denk gelıo. 21.11.2021 tarihini istiyorum ben ama pazara denk gelio. Doktor pazar günü sezeryan talep etmeyin kalkıp gelmem dedi. Şok oldum. Yani doğum belgesinde tarih değişikliği yapılıyor mu? Böyle bi imkan var mı?