Nazi_Agayeva98 Salak mı o doktor ya sakın uyumayın! Başka hastaneye gidin 😡😡😡annem de sağlıkçı suyu gelem n gebenin hemen yatışı yapılır uyumayacağıjızın garantisini kim verebilir.
Evde sancı beklemenizi istiyor olabilir ama riskli başka hastaneye gidin lütfen annem sağlıkçı
Hatta sağlıkçıyı da geçin 3 gebeliğim güvenin burada ki tecrübeli annelere ❤️Bu doktorlar şaşırdı iyice bir kaç post okudum çok sinirlendim zaten umursamaz tavırlar hepsinde özellikle devletler de covidden mi korkuyorlar nedir.
Suyu gelen hasta ertesi gün doğum yapmalıdır ama bu aşama da nabzı , tansiyonu takip edilmelidir çünkü aniden de sancı gelebilir ve kasılma olup doğum da olabilir benim öyle olmuştu ilk bebeğim suni oldu ikinci suyum geldi aynı şekilde hastaneye hemen yatış yapıldı ve bir kaç saat sonra sancılar başladı ama bu sancıları hissetmeyen hastalar da olabiliyor o aşama da sezeryan gerekebiliyor vs başka hastaneye gidin bilgi verin mutlaka ❤️