asyaninanneyim Yusuf566 tasarruf ve birikim önerileri icin de instagram @birikimyapankiz sayfamı takip edebilirsiniz kızlaar
Amineninannesiii Eşim bana 90gr ailem yani annemler 120 gr borçlular çok zor bu dönemde nasıl yapacaklar hiç umudum yok
1cocuk1bebekannesi Amineninannesiii eşin nasıl borçlu oluyor kız. Banada fikir ver benim kocamda bana borçlu olsun 😁
deletedmom27371 Yusuf566 canım hiç sanmıyorum düşeceğini Eylül veya Ekim ayı olması lazım 70 tane çeyrek bozdurduk. Şimdi o kadar pişmanız ki 15 milyara yakın zararımız oldu
Seymaayyy Bizde bozup araba alacaktık iyilkide bozmamışız diyorum ama kışa doğru cıkacağını söyluyolardı zaten umarım azda olsa iner
Yusuf566 Seymaayyy Bende eşime çok söyledim 600u gorcek diye o kendisi biraz aceleci oldgu icin hep zarar
31hulya31 Yusuf566 malesef yükselişler devam ediyor daha da artmazsa benim de alacağım var 25 gram borç vermiştim Allah yardim etsin inşallah herkese hersey yükselişte ne yapacak bu insanlar ne yapacağız bilmiyorum 🤷♀️ 🥺🤯
Amineninannesiii 31hulya31 sizin yine iyi ben birine 90 birine 120 gr verdim şu am nasıl dönecek merak ediyorum