aysecn-123 Arkadaşlar meryem ana otunu kullanan varmı yada nasıl kullanıldığı falan bilen varsa anlatabilirmi
Elif5361 aysecn-123 Doğum dalgaların olduğunda suya koyuyorsun ve Meryem suresi Yasin tebareke Fatih’a surelerini okuyorsun bu otu Meryem ana elinden işte havanın kızın elifin rahminin açılması için koyup niyet ediyorsun 😊🤲🏻
F1903 Kullandim ilk dogumumda, sancilariniz baalsiginda suya koyuyorsunuz cok dualari var ama ayetel kursi vs bildgniz dualari okuyup suya birakiyorsnuz dua ediyorsunuz, dogum bittigindede sudan cikariyorsunuz 🥰