Sude1 Dün doktor kontrolüm vardı 3 ayı dolduruyoruz diye doktor haplarımı değiştirdi sabahtan beri sanki mideme oturmuş gibi bi ağırlık var ve ağrılarım var mide ağrısı karın ağrısı ve bel ağrısı böyle ağrısı olan oldu mu 12+3 üm
Sude1 Sld-kocbay en net sonucu 14 haftadan sonra alırız dedi canım bebiş kendini gösterirse öğrenirsin göstermezse daha geç bile öğrenebilirsin özel hastaneye mi gidiyorsun
Sld-kocbay Sude1 evet kuzum özele gidiyorum ama bu hafta dpktpra gidicem sehir dısında oldugum için devlete gidicem özel hasta yok oldugum yerde ama devlette 16 haftan once söylemiyorum galiba ?