Kızlar bugün kontrole gittim ve nstye girince sancım çıktı.Doktorum alttan baktı ama hiç açılma yok dedi bı ikigun içinde artarsa hemen iletişime geç benimle dedi.Sancidan ne zaman sonra nişan yada suyunuz geldi arkadaşlar yaşayanlar var mı bu durumu (36+6) dım bugün an itibariyle 37+0 oldum