Kızlar uyuşmazlık var bizde de.20. haftamdayim çok şükür bı sıkıntı yaşamadım henüz. Uyusmazlik iğnesi 28. Hafta da yapılıyor diye biliyorum. Ama doktorum yapmicaz doğumdan sonra bebeğin kan grubuna Göre yapicaz dedi. Kafam çok karıştı. Bununla ilgili bilgisi olan var mı ?