Ydnhld Kızlar covid olupta ateşi olmayan var mı ya , boğazlarım dolu ve çok öksürüğüm var ama hiç ateş ve tat koku kaybım yok covid olabilir miyim?
Asyaveannesi36 Ydnhld benim de Ateşim yoktu burun tıkanıklığı ile başladı 7. Günüm bugün test yaptırın bence acilden emin olun geçmiş olsun
mom3516 Ydnhld benim ateş yok grip gibiydim tat koku bugün 5.-6. Günüm sanırım yeni gitti haliyle test verdim daha sonucum cıkmadı ama bence gidin ihmal etmeyin. 2 doz aşılıyım bu arada sadece burun tıkanıklığı boğaz ağrım vardı ama uyuyamıyordum tıkanıklıktan. Çok geçmiş olsun.
Ydnhld Asyaveannesi36 Testten sonra ilaç takviyesi mi aldınız doktor birşey yaptı mı kendi yöntemlerinizle mi geçiriyorsunuz ve şuan nasılsınız acaba
Asyaveannesi36 Ydnhld doktorum kan değerlerime bakıp kan sulandırıcı verdi pıhtı atmaması İçin bol sıvı tüketiyorum kuşburnu ıhlamur nane limon burnumu tuzlu ile temizliyorum toz zencefil ve bal karıştırıp yedim 7.günüm baya toparladım