EDAG1 Kızlarrr 🌸 sabah 8.30 da sezaryen olucamm hem çok heycanlı hemde çok fazla korkuyorum sizlerden de dua bekliyorum🙏 Rabbim hepimize sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin umarım bende yarın pozitif bir doğum hikayesi paylaşabilirim❤️🙏
Guney16_Enes21 EDAG1 Rabbim sağlıkla yavrunuzu kucağınıza almayı nasip etsin. İnşallah kolay ve güzel bi doğumunuz olur. Tam olarak kaç haftalıksınız
iki_bal_annesi58 EDAG1 Rabbım hayırlı sağlıklı kucağına almayı nasip etsin inşallah hic korkma spinal oldugun çok iyi bebeğinin sesini duyacaksın onu göreceksin bunları düşün korku oluyor heyecan oluyor ama o sesi duyduktan sonra korku kalmıyor yerini daha çok heyecana bırakıyor bizlere de dua et canım 🥰
EDAG1 MommyTeacherandHappy yaa 🙏 sağlıkla kavuşalım inşallah sizinde sağlıkla kolay bi doğumunuz olur bizde doğurduk postu açalım inşallah🥰🙏
EDAG1 iki_bal_annesi58 ne güzel yazmışsın canımm gerçekten öyle dediklerini düşünerek rahatlamaya çalışıyorum bende inşallah🙏 Ah hep dua ediyorum Rabbim kimseye aratmasın bizlerede hayırlı sağlıklı doğumlar nasip etsin inşallah🙏🙏🥰
iki_bal_annesi58 EDAG1 Amin insallah canım sakin ol inşallah yarın bu saatlerde bebisin kucağında olacak ❤️
EDAG1 iki_bal_annesi58 inşallah canım benim 🙏 kendimi toparlayınca detaylı bi doğum postu açıcam inşallah🙏💐
Beyzannns EDAG1 ayyyy kuzuşko benimde aynı valla 9 da spinal sezeryan oluyorum uykum var ama uyuyamıyorum gözlerim yanıyor ama ben 🤰🏻🤰🏻🤰🏻
EDAG1 Beyzannns sorma vallahi uyurum diye yattım canım ama yok stres sardı beni uyku muyku kalmadı valla 😍
Zeyzeynoo EDAG1 Hayırlısıyla sağlıkla al yavrunu kucağına Allahım ağrılarını sancılarını korkularını alsın sakinlik versin sana inşallah güzel bir doğum hikayesi bekliyorum 🤲🏻🤲🏻🤲🏻