Nurayse93 Kızlar ben 36. Haftamdayım, kasılma dediğimiz şey tam olarak ne oluyor, bazen karnımın sol tarafı sertleşiyor bazen sağ ama sancı felan yok kasılma bu mu oluyor yani sertleşme
ikiicocukkannesii Nurayse93 şuan 25 haftaligim bende bebek bı yere toplanıyor orası çok sert oluyor bazilarinda sancı oluyor değişiyor
Civcivinannesi1 Nurayse93 Aynı şekil canım afedersin sanki 2 3 gün lavobaya çıkmamışsın gibi oluyor ve karnım gaz doluyormuş gibi hissediyorsun 🙄😅
1kubra1 Kasılma sancı demek kıZlar sertleşme veya tuvalete çıkma olayı değildir bebek büyüdükçe rahime ağırlık yapar ❤️
Aysebln Nurayse93 doğum sancıları olduğunu anlamak için şöyle anlatayım bebek tek bir yerde toplanır ve o alan sertleşir sancı belden gelir ve kasiklara doğru yayılmaya başlar hatta ayaklar bile tutmaz ilk etapta sancı aralıkları uzundur 15-20 dakika gibi ve bu zaman kisalmaya başlar iki sancı arası 5 dakikaya düşer ki bu hastaneye gitmeniz gerektiğini gösterir doğum başlamış olur eğer hastane yakınsa tüm sancı sürecini evde geçirip 5 dakikaya düşene kadar bekleyebilirsiniz ama uzaksa çok beklemeden gitmelisiniz ☺️ ben sadece yaşadığım tecrübeye dayanarak söylüyorum Rabbim hepimize hayırlı doğumlar nasip etsin inşallah 🙏