Kizlar en aslen ankaraliyim esim de burali degil isjnden kaynakli gorev yerimiz oldugu icin buradayiz kontrole semih beye giditorum cok memnunum ilgisinden ama burda dogum yapan var mi sezeryan dusunuyorum onerileriniz tecrubeleriniz neler dogumunuz nasil gecti?