FatihBatur anladım canım bizde su yutma gibi bir sorun yokmuş, solunumunda da aslında pek birşey yok ama doğduğunda biraz hızlı nefes alıp verince doktor gözetim altında bir kaç gün durması daha iyi dedi inşallah pazartesi taburcu edicem ben sizi dedi sevindim umarım ederler bebeğime kavuşurum