Kumru_ ipekveatlas Ben vantilatör çalıştıricam. İnşallah içleri falan kurur. Berbat bişeymiş. Çıkamıyorum da evden öyle kaldik
Dugi7 Kumru_ Geçen kış aldık biraz fiyatları yüksek bu ay son taksitini ödedik çok şükür bitti 2300₺ ye almıştık bu cihazlar kesin çözüm diğerleri vakit kaybı ama maalesef fiyatları çok yüksek nem çekme özellikli klimalarda var ama onlar daha da pahalılar
Kumru_ Dugi7 Hmm o zaman çok zor benim için. Ödediğimiz bir süru taksit var kira vs var. Bebişler var. Zaten geçen sene 2300se şuan en az 3000dir. Geleneksel yöntemlerle çözeceğim artık☺️
nlycltk Kumru_ valla kullanmadım açıkçası kokuyor mu bilmiyorum dünkü Kadir’in bölüme bakın öle çok değil küçük saklama kabına koymuş kadın banyosu öyleymiş izleyin belki faydalı bişeydi 🤗