Nuraykk vallahi benimki 1 hafta gidiyordu önden sonra 2 hafta gitmeye başladı. Kendini yakalar uyumlu hale gelir dediler ama maalesef öyle olmadı. Son zamanlarda doktorlar baya sıkıntı çıkarıyor. Normal doğum olmaz diyor bana mesela. Tatlı hamur kes dedi. Sizdende eğer böyle devam ederse şeker yüklemesi ister kesin yap diye. Şeker çıkarsa diyet verir. Ya da inş kendi haftasıyla uyumlu hale gelir. Eğer çok fazla tatlı tüketiyorsanız kesmenizi öneririm